Flexibilitate și comoditate
Tutorul virtual este benefic în special pentru elevi și părinți atunci când vine vorba de flexibilitate și comoditate. Cu ajutorul tehnologiei, participanții la un program de ore suplimentare online se pot întâlni cu ușurință într-un moment convenabil pentru cei implicați. Acest lucru este util pentru profesori și elevi care sunt implicați într-un mod de viață activ și iubesc să se dezvolte multilateral.
Nu este un secret faptul că părinții se luptă să echilibreze sarcinile grele de muncă și frecvența de zi la școli pentru copiii lor. Cu majoritatea centrelor de zi închise și dificultăților de transportare a copiilor la centrele de învățământ, părinții vor fi recunoscători pentru flexibilitatea și sprijinul oferit de un program virtual.
Un grup mai mare de tutori/profesori
De fapt, existența unui program de învățământ suplimentar virtual ar putea încuraja mai mulți profesori să participe. Înainte de izbucnirea pandemiei, profesorii ar fi putut fi reticenți în a dedica timp și energie meditațiilor online. Acest lucru este de înțeles, deoarece probabil se confruntă cu un nivel ridicat de responsabilitate în cadrul organizațiilor lor respective. De fapt, existența unui program de învățământ suplimentar virtual ar putea încuraja mai mulți profesori să participe.
Cu toate acestea, odată cu distanțarea socială a întregii organizații la domiciliu, tutorii potențiali pot găsi mai mult timp pentru a se angaja cu un program suplimentar virtual. Programul oferă posibilitatea profesorului și elevului de a se conecta pe platforma noastră.
Inspiră relații autentice
Cel mai important beneficiu al unui program de meditații online este capacitatea sa de a inspira relații autentice între participanți unu la unu. În siguranța, în confortul caselor lor, profesorul și elevul pot stabili un sentiment de încredere reciprocă mai devreme decât în cazul în care profesorul ar avea loc la fața locului cu mai mulți elevi în cadrul atenției sale. Acest element necesar de încredere între participanți va conduce calea către o relație autentică de tutoring.